Jag har länge velat ha en bakblogg, tror till och med att jag skapade en för väldigt länge sedan. Vad som hände med den är en annan fråga, jag minns inte ens vilken sida jag hade den på.
Idéen var väl att jag ska kunna lägga ut mina bakverk här, tillsammans med receptet, så att alla kan få finna glädjen i att baka. Svårighetsgraden kommer att variera, och självklart kommer jag att skriva ut om receptet är Låg, Medium eller Svår.
Ni kan även vara säkra på att jag har gått igenom receptet ett antal gånger för att få det absolut bästa resultatet, så något recept jag inte försökt mig på kommer inte att dyka upp.
Min vanliga blogg kommer jag såklart att ha kvar, då den här endast är till för bak som sagt ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar